023-33341249 info@NoSmS.ir

,پنل ارسال اس ام اس,سامانه ارسال پیامک,سامانه ارسال SMS, سیستم ارسال اس ام اس، پنل SMS, پنل اس ام اس,پنل پیامک,پنل رایگان اس ام اس,پنل رایگان پیامک,پنل ارسال و دریافت اس ام اس رایگان, پنل مجانی ارسال و دریافت SMS, پنل رایگان ارسال پیامک,بانک موبایل رایگان,تبلیغات منطقه ای رایگان,سامانه ارسال اس ام اس رایگان,پنل رایگان SMS, اس ام اس پنل رایگان,سیستم ارسال SMS رایگان,سامانه پیامک رایگان,پنل اس ام اس, نمایندگی پنل اس ام اس,ارسال پیامک گروهی, پنل اس ام اس انبوه, تبلیغات اس ام اسی ,ارسال اس ام اس تبلیغاتی ,ارسال پیامک تبلیغاتی, خرید پنل اس ام اس ,پنل رایگان اس ام اس ,نوآوران,سامانه پیام کوتاه, نمایندگی سامانه پیامک, ریسلری مستقل پیامک,ارزانترین و کاملترین سامانه پیامک

با کلیک روی هر عنوان ، راهکارهای پشنهادی ما را برای افزایش فروش خود مشاهده نمایید .

آژانس های مسافرتی

    امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.

    مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

    یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:

۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.

۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

۵- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل

۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید. مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.

 اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید

۷- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی

۸- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک

دفتر بیمه

 در زیر به برخی از فوائد سامانه پیام کوتاه نوآوران برای دفاتر بیمه اشاره می کنیم :

 ۱- ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای (تخفیفات و موارد تعریف شده)

 ۲- ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند .

 ۳- ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد

 ۴- اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک

 ۵- ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان

 ۶- اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن

 ۷- اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای

 ۸- ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری

 ۹- آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه

 ۱۰- برگزاری نظرسنجی ومسابقات

 ۱۱- ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود

 ۱۲- ارسال پیامک برای گروه خاص

 ۱۳- ارسال پیامک برای منطقه خاص

 ۱۴- ارسال پیامک برای کد خاص

 این سیستم مناسب دفاتر بیمه است که می تواند جدای از کاربردهایی که ذکر بسیاری از کاربردهای مفید دیگر هم داشته باشد . با راه اندازی این سیستم برای دفتر بیمه و کارگزاری بیمه خود ، شما به جمع سیستم های هوشمند پاسخگویی آنلاین خواهید پیوست …

 

سازمان های دولتی

 در زیر برخی از کاربردهای مهم پیام کوتاه در سازمان های دولتی را سامانه پیام کوتاه نوآوران به شما تقدیم میکند :

 ۱- انتشار اخبار سازمان

 ۲- دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارش های مردمی

 ۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی

 ۴- نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد

 مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟( ۱- خیلی خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعیف)

۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها

 ۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان

 ۷- اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده آخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش

 ۸- اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان

 ۹- ارسال پیامکهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل

 ۱۰- اعلام جلسات مدیران از طریق پیامک با امکان قابلیت گزارشگیری

 این سیستم مناسب سازمانهای دولتی است که می تواند جدای از کاربردهایی که ذکر بسیاری از کاربردهای مفید دیگر هم داشته باشد . با راه اندازی این سیستم برای سازمان خود ، شما به جمع سیستم های هوشمند پاسخگویی آنلاین خواهید پیوست …

 

فروشگاه داران

 در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.

 مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.

 پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

۱- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.

۲- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.

۳- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد

۴- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

۵- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.سال نو مبارک

۶- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی

 فروشگاه دار محترم با آسودگی تمام به جمع مشتریان ویژه ما بپیوندید، ما در تمامی مراحل راهنما و در کنار شما خواهیم بود .

مدارس ، دانشگاه ها و موسسات آموزشی

استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی اولین گام موثر در مسیر بهره وری است. از بهره وری به عنوان فرهنگ پیشبرد اهداف بر مبنای بهبود رفتارها یاد می شود.

   صرفه جویی یک رفتار برای بهره وری محسوب می شود که عملی کردن آن نیازمند تغییرات مداوم در روش های قدیمی و استفاده از ایده ها و ابزارهای نوین است. در برخی نهادها مثل مدارس که مشکل جوابگو نبودن سرانه وجود دارد اهمیت صرفه جویی دو چندان می شود. در یک مدرسه می توان پیام کوتاه را جایگزین بسیاری از فرآیندهای پر هزینه کاغذی نمود.

تکنیک های صرفه جویی پیامکی در منابع:

۱- برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید. ولی محترم دانش آموز جلسه انجمن اولیا و مربیان روز سه شنبه ساعت ۱۰ در نمازخانه آموزشگاه برگزار میگردد. منتظر قدوم سبزتان هستیم

۲- با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید.همکار گرامی جلسه شورای دبیران فردا عصر ساعت ۱۶ در دفتر آموزشگاه برگزار میگرد.

۳- زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.ولی محترم کارنامه آزمون های نوبت اول، روز دوشنبه بین دانش آموزان توزیع می گردد

۴- موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.ولی محترم فرزند شما به دلیل نداشتن تکالیف روزانه از کلاس اخراج شد. لطفاً در اولین فرصت با معاون مدرسه تماس بگیرید

۵- زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید.ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید

۶- با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود

۷- حوادث غیرمترقبه و تعطیلی های ناخواسته را با پیامک اطلاع رسانی کنید.دانش آموزان و والدین گرامی به دلیل ریزش شدید برف فردا مدرسه تعطیل است

۸- با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید.ولی محترم دانش آموز فرزند شما امروز در مسابقات بسکتبال آموزشگاه های منطقه، افتخارآفرین شده است. به شما صمیمانه تبریک می گوییم

۹- در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید.فریاد کردن فایده ندارد رفتار خودتان را اصلاح کنید همه چیز فرزندانتان درست خواهد شد

۱۰- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آن ها حس مشترکی دارد.سال تحصیلی به پایان رسید تابستان خوبی داشته باشید

 مسئول محترم مدرسه ، دانشگاه و یا موسسه آموزشی با آسودگی تمام به جمع مشتریان ویژه ما بپیوندید، ما در تمامی مراحل راهنما و در کنار شما خواهیم بود
 

کلینک ها
  • با ارسال یک پیامک خودکار به بیماران خود، زمان مراجعه جهت ویزیت، بستری و یا عمل وی را به ایشان یادآوری کنید.
  • اعتماد بیماران خود را با ارسال مطالب و موضوع‌های آموزشی و یا اطلاع‌رسانی در مورد مسایل روز پزشکی به خود و مجموعه خود جلب کنید.
  • در مناسبت‌ها و سالگردهای خاص برای بیماران خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.
  • با ارسال یک پیامک خودکار به نام بیماران خود، از ایشان برای مراجعه جهت ویزیت‌های دوره‌ای دعوت نمایید.
  • ارتباط کارا و مداوم خود را با بیماران به طور چشمگیری افزایش دهید.
  • هزینه‌های تماس و خدمت‌رسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فن‌آوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.
  • و …
وکلا

ارسال پیامک اتوماتیک به شما و موکلین برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم

آموزش و اطلاع رسانی به موکلین در مورد قوانین جدید حقوقی

ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با دفتر

ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

کاهش هزینه های تماس با مشتریان (هر پیامک ۱۲ تومان هر تماس با موبایل ۱۵۰ تومان)

تبریک اتوماتیک تولد موکلین

افزایش ارتباط موثر و ارزان با موکلین

شرکت ها

ارسال پیامک اتوماتیک به شما و مشتری برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم

ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با دفتر

ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

کاهش هزینه های تماس با مشتریان (هر پیامک ۱۲ تومان هر تماس با موبایل ۱۵۰ تومان)

تبریک اتوماتیک تولد مشتریان

افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان

ایجاد کلوب پیامی مشتریان و برگزاری قرعه های کشی های دوره ای

باشگاه های ورزشی

تبریک اتوماتیک تولد ورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان

درست کردن کلاب پیامکی ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها

ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به باشگاه

ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به ورزشکاران در کمتر از یک دقیقه

افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان

گرفتن هزینه باشگاه توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما

برگزاری قرعه کشی های ماهانه در باشگاه

رستوران ها

تبریک اتوماتیک تولد مشتریان و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان

درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و ارائه تخفیف های ویژه به آنها

ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به رستوران

ارسال تخفیف های ویژه در اعیاد و مراسم به مشتریان

ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان

گرفتن منو غذا توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما

نمایشگاه ها

جمع آوری طبقه بندی شده اطلاعات مراجعین در غرفه نمایشگاه به صورت آنلاین

ارسال پیامک تشکر از حضور به مراجعین غرفه پس از بازدید غرفه

برگزاری قرعه کشی آنلاین در محل غرفه با ارسال یک عدد به شماره شما توسط مراجعه کننده

ارسال پیامک کلی و به نام به مراجعین پس از پایان نمایشگاه

ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

کاهش هزینه های تماس با مشتریان (هر پیامک ۱۲ تومان هر تماس با موبایل ۱۵۰ تومان)

تبریک اتوماتیک تولد مشتریان

ایجاد کلوب پیامی مشتریان و برگزاری قرعه های کشی ها دوره ای

Export اطلاعات جمع آوری شده در قالب فایل Excel

آتلیه ها

ارسال پیامک اتوماتیک به شما و مشتریان برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم

ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با آتلیه

ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

کاهش هزینه های تماس با مشتریان (هر پیامک ۱۲ تومان هر تماس با موبایل ۱۵۰ تومان)

قرار دادن امکان پیگیری سفارش به مشتریان از طریق ارسال اس ام اس به شماره شما

درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و برگزاری قرعه کشی های ماهانه

افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان

اماکن مذهبی

مسجد و هیئت با داشتن شرایط و ویژگی‌های خاص خود، می تواند از جمله عوامل جذب جوانان باشد. مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی از سوی مساجد و هیئات برای داشتن امکانات با کیفیت همراه با تخفیفات ویژه نه تنها برای جوانان و جامعه مفید است بلکه عاملی مهم در جهت جذب این نیرو کارآمد و توانمند می‌باشد.  در دنیای امروز، تبلیغات نقش و جایگاه مهمی ایفا می کند . از این رو، انعکاس فعالیت‌ها در بین مردم و اطلاع‌رسانی و آگاهی نسل جوان از فعالیت‌های متنوع مساجد و هیئات گامی دیگر در جهت جذب جوانان به مساجد است. تبلیغات هوشمند و حساب شده دینی، می‌تواند جوانان را در مسیر دینداری قرار داده و مسجد در انجام فعالیت های خود ثابت قدمتر نماید.

تکنیک های پیامکی برای جذب جامعه به مساجد و هیئت ها :

۱- اعلام برگزاری مسابقه در زمان معین شده و آگاه سازی جوانان محله از آن .

۲- اعلام زمان و شرایط ثبت نام و حرکت سفر های زیارتی و سیاحتی .

۳- اعلام برگزاری کلاس های درسی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و مذهبی و نحوه تشکیل این کلاس ها که
برگزاری برخی کلاس‌ها می تواند مورد علاقه و اشتیاق جوانان می باشد.

۴- با مشورت و کار گروهی در مساجد دیگران را در این امر خدا پسندانه شریک نمایید و به جوانان بها دهید .

۵- یکی از خواسته های مهم اجتماعی جوانان ،الگو پذیری است ، او در جامعه خواستار کسانی است که در رفتار و گفتار برای او الگو باشند به همین منظور خواستار حضور شخصیت‌های محبوب و الگوهای وی در مساجد می باشند .

۶- اعلامیه فوت اهالی محل و با خبر ساختن اهالی محل از آخرین اتفاقات و حوادث واقعه در محله از طریق پیامک می تواند ارزان ترین و موثر ترین راهکار ممکن در جهت ارتباط با اهالی باشد .

۷- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به اعضای فعال مساجد و هیئت ها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

نشریه ها

اشتراک ۹۹ ساله بفروشید!
اغلب نشریات فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند از این رو یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی هستند. نشریات علمی – تخصصی اعتبار علمی کشور محسوب می شوند؛ نشریات مذهبی تعلیم و تربیت دینی را پی‎گیری می کنند و …
به عبارت دیگر نشریات در حیطه فعالیت خود تأثیر شگرفی در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمی و فرهنگی است. محبوبیت و بقای هر نشریه علاوه بر محتوای آن به خوانندگان و برآورده شدن خواسته های آنان نیز بستگی دارد. به عنوان مثال خوانندگان هر نشریه علاقه خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعه امروزی کاربردی نیستند. سرویس پیام کوتاه راهکاری مناسب و کاربردی برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقه آن ها، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده را داراست.

تکنیک های فروش اشتراک ۹۹ ساله:
۱- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
۲- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
۳-اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک

۴- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.

۵- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان

۶- برگزاری مسابقه پیامکی
۷- برگزاری نظرسنجی پیامکی

۸- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها
۹- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد

کارخانجات

@ ارتباط تاثیر گذر بر مشتریان با سیستمهای نوین تبلیغاتی

@ کمترین هزینه برای در ذهن ماندن نام شما در مناسبتها و یا تاریخهای مربوط به مشتریان- سال تاسیس و..

@ رفع مشکل کمبود زمان برای ارتباط با مشتریان به جهت تماس با تک تک آنها و ارسال پیام گروهی ظرف مدت چند لحظه

@ تبلیغات بر روی سایر محصولات جدید تولید شده و اطلاع رسانی و حفظ ارتباط با کمترین هزینه و سریعترین راه ممکن

@ رفع مشکل عدم حضور و در دسترس نبودن مشتریان با ارسال پیام کوتاه و اطمینان از رسیدن پیام به لیست ارسالی

راهکارهای پیامکی برای افزایش فروش

راهکارهای پیامکی مشاغل